به زودی میکاپ مجازی در اینستاگرام با همکاری L’Oreal و Facebook
کمپانی های فیس بوک و L’Oreal می خواهند یک هیجان تازه پیرامون واقعیت افزوده در این هفته داشته باشند. به گزارش رویترز، این دو شرکت برای آزمایشی راجع به آرایش مجازی با استفاده از تکنولوژی، با هم همکاری می کنند.
نتیجه این همکاری کجا نشان داده خواهد شد؟ در اینستاگرام. جایی که نویسندگان صفحات زیبایی و صاحبنظران این عرصه باهم مواجه می شوند. در حال حاضر هیچ زمانبندی برای ارائه محصول داده نشده است.
میکاپ مجازی در اینستاگرام یک کسب و کار بزرگ است. به گفته شرکت L’Oreal درآمد بخش تجارت الکترونیک در سه سال گذشته، تقریبا دو برابر شده است. L’Oreal در ماه مارس شرکت Beauty-tech-Modiface را خریداری کرد. تکنولوژی این کمپانی تعدادی از برنامه های زیبایی از جمله آینه های AR (واقعیت افزوده)، که آرایش را بصورت مجازی روی صورت قرار می دهد، شامل می شود.
استفاده سامسونگ از قابلیت فیلتر آرایش مجازی:
حتی شرکت سامسونگ هم برای قابلیت های واقعیت افزوده آرایشی محصول Galaxy S9 خود، تعاملاتی با این شرکت داشته است. بیکسبی ویژن قابلیتی است که توسط دوربین گوشی عمل کرده و با تحلیل اجزای مختلف، اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار میدهد. بیکسبی ویژن را برای اولین بار در گوشی گلکسی S8 دیده بودیم و اکنون با هوشمندی بیشتر، شاهد قرار گیری آن بر روی گلکسی S9 هستیم. یکی از قابلیتهایی که به تازگی به این بخش اضافه شده، فیلتر آرایشی بوده که عمکلرد بسیار جالبی دارد. توسط فیلتر آرایشی در بیکسبی ویژن گلکسی S9، میتوانید به صورت مجازی و کاملا هوشمند، محصولات آرایشی با برندهای مختلف را بر روی چهره خود امتحان کنید. در واقع نام محصولات مختلف آرایشی در این بخش برایتان نمایش داده میشود و توسط دوربین سلفی گوشی، فیلتر بر روی چهرهتان اعمال میشود.
نکته جالبتری که در این بخش میتوان به آن اشاره کرد، موجود بودن قابلیت ذخیره سازی عکس همراه با فیلتر آرایشی استفاده شده است.
وقتی این تکنولوژی راه اندازی شود، با برندهای Lancome، NYX، Urban decay و Yves saint Laurent شروع خواهد کرد.
منبع: engadget.com