redpack
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

ربات ECOVACS WINBOT می تواند شیشه های منزل و محل کارتان را بدون نیاز به دست پاک کند.

فرزانه اکبری
24 آذر 1397
شیشه پاک کن مغناطیسی
Rate this post

چرا تمیز کردن شیشه ها مهم است؟ شیشه ها بنظر شما تمیز و صاف می آیند اما اگر این شیشه ها را با میکروسکوپ تحت بررسی قرار دهیم متوجه می شویم که دارای منافذ آلوده زیادی است. شیشه دارای شیارهای زیادی می باشد که این شیارها می توانند هر نوع آلودگی و مواد پراکنده در هوا را به خود جذب کنند و به مرور زمان اگر تمیز نشود بعد از مدتی حالت ابری و غیر شفاف به خود می گیرند و نیازمند جایگزینی می شود که این کار هم هزینه زیادی در بر دارد.

راه حل سنتی

دهها سال پیش، راه حل پاک کردن شیشه پنجره ها این بود که افراد باید یک سطل آب و یک پارچه و یا روزنامه و یک کاردک بدست می گرفتند و برای پاک کردن شیشه پنجره هایی که در ارتفاع بودند مجبور بودند از یک نردبان استفاده کنند که این کار خطرناکی به حساب می آید و حتی بعضی از پنجره ها امکان دسترسی به آن ها وجود نداشت. البته یک گزینه وجود داشت و آن هم این بود که از افرادی که شغلشان شیشه پاک کردن پنجره های دارای ارتفاع بود کمک بگیرند که این هم بسیار پر هزینه به حساب می آید.

و اکنون WinBot به کمک ما آمده است

به لطف تکنولوژی های روز دنیا دیگر نیاز نیست که خودتان رو به زحمت بیندازید و شیشه ها را با دست پاک کنید. Ecovacs WinBot به شما کمک می کند که از راه دور شیشه ها را پاک کنید. این ربات نسبتا کوچک، بر روی شیشه مورد نظر می چسبد و بطور خودکار و با لمس دکمه استارت شروع بکار می کند. این دستگاه می تواند شیشه های با فریم (قاب) و بدون فریم را تمیز نماید. این ربات از طریق ۲ لایه که مخصوص پاک کردن و نم گیری است و یک لاستیک که مخصوص شیشه پاک کردن است به طور موثر لکه ها را از بین می برد. Ecovacs WinBot دستگاهی کاملا امن است و شما می توانید پنجره هایی که بالاتر از سطح زمین قرار دارند را تمیز نمایید. این دستگاه می تواند شیشه های بسیار بزرگ و بلند را تمیز نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پرینتر قابل حمل

پرینتر جوهر افشان رنگی PrintBrush XDR متن مورد نظرتان را روی هر سطحی چاپ می کند

مطمئنا تابحال براتون پیش اومده که دوست داشتین متنی رو روی وسایل شخصیتون مثل لیوان، لباس و ...
فرزانه اکبری
27 دی 1397

گجت پخش کننده نوار کاست Elbow

گجت پخش کننده نوار کاست Elbow چیست از زمانی که صنعت موسیقی به سمت استرمینگ حرکت کرده فرمت ...
فرزانه اکبری
30 مرداد 1397

صندلی پوشیدنی و قابل حمل Wearable Chair

[rp_heading size="15" margin="30"]با صندلی پوشیدنی و قابل حمل Wearable Chair هر جا می خواهید، بنشینید. این صندلی ...
ریحانه راتقی
30 مرداد 1397